Pagina's

dinsdag 2 april 2019

Dag 2 - #100HDays

Een achtste lesuur is zelden leuk. 
Dat vond de hemel ook vandaag. Hij kleurde donker en maakte zich boos. 
Best spectaculair, wel. 
Beetje solidair met mijn gemoed ook. Ik apprecieer het wel ;D

Ach, nee, dat is wat overdreven. 
Ik voelde me niet zo donker.
Ik was verrast, gisteren, bij de reacties op mijn eerste dag. 
Ze waren zowaar positief ;D

Het was lang geleden dat ik nog iets geschreven had. Ik was vergeten dat ik dat zo fijn vond. 
Het donkere stemmetje in mijn oor moest even zwijgen... 

Ik was dus klaar voor fijne momenten vandaag, hoe klein ook. 
Ze waren er. Misschien gewoon omdat ik ze zag. 
Een glimlach, een grapje, een gesprek, een gebaar. 
Het deed deugd. 

Net als de plensbui. 
Ik zat er middenin. 

Lekker !
Alles klinkt zo 'regen' als het giet.

En door plassen rijden blijft gewoon plezant :D  
Morgen toch wel andere schoenen aandoen ... 

Het huis is nog kil, maar ik heb het iets minder koud.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten